petak, 30. ožujka 2012.


DANAS JE PETAAAAAAAAAAAK.....!!!!!!!

I u to ime jedna prigodna od mene ;)



S nostalgijom se prisjećam dana kada je ova pjesma bila veliki hit....davno je to bilo...neću reći "dok su dinosauri Zemljom hodali", ali ja sam bila još jaaaako mlada. A vjerojatno i zaljubljena... E sad, tako mlada više nisam, a zaljubljena? O da, to traje,...i traje.....i sa svakim proljećem se nekako obnavlja i pojačava :)
Čudno je to proljeće, jel' da?  Čovjeku svašta pada na pamet, živne, malo pobudali, podjetinji,...
Usprkos svemu, to mi je oduvijek najdraže godišnje doba: najproduktivnije, najinspirativnije, najšarenije, sve naj-naj...!

A ja se još mučim sa postavljanjem svojih slikica...nekako mi to baš i ne ide :/
Znam, znam, praksom do savršenstva, jel' da?
Idem pokušavati i dalje....:)

Pozzz
T.



Nema komentara:

Objavi komentar