nedjelja, 1. travnja 2012.

Čvenk sa iglom i koncem

Još kao klinka često sam gledala mamu i obje bake  kako vješto izrađuju predmete uz pomoć šivaće mašine, igala za pletenje, kukica za heklanje, vune, konca,...Izrađivale su se dekice (patchwork), vestice, prsluci, vezli su se "križići",... Nekako su, indirektno, tu ljubav prema ručnom radu uspjele usaditi i u mene.

Oduvijek mi je želja bila naučiti služiti se šivaćom mašinom, otići na neki tečaj i pohvatati sve te male tajne velikih majstorica za šivaćom mašinom.

I tako sam, prije tri godine, upravo to i učinila. Odlučila, upisala i odradila dvomjesečni tečaj krojenja i šivanja za koji smatram da je bio vrlo koristan, poučan i zabavan.  Otada sam  ponešto skratila, suzila, prepravila a i dosta toga sašila, kako sebi tako i drugima...

No, i dalje mi je najveći problem nedostatak vremena. A kada ga uhvatim onda nastaju stvari poput npr. ovoga:
...prvo je mašna bila na glavi....


...a zatim je ipak završila na haljini..:)











                                             

...a s obzirom da princeza ima i prijateljicu iz susjednog kraljevstva kako bi to izgledalo da jedna ima haljinu a druga ne?  Tako je nastala i haljina za drugu princezu - manekenka je ista ;)

P.S. zanemarite ovu piđamu što viri ispod haljine, bila je to kasnovečernja proba :) ...







3 komentara:

  1. Haljinice su odlične! Ja ne uspijem napraviti tako nešto, a ako imam nečeg, onda je to slobodno vrijeme! :/ :D
    A manekenka je preslatka, moram reći. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Bela :) Blago Tebi na slobodnom vremenu!... Što se haljinica tiče, treba samo početi - dalje ide samo...nema neke velike mudrosti-sve je to improvizacija. Naravno ljubav prema šivanju ima veliku ulogu :)

      Izbriši
  2. Ma prelepe su ti obe haljinice. I mene je cerka skoro iznenadila, kaze-Mama, ja bi htela balsku haljinu. I sta cu, moram da se bacim na posao. Jedva cekam. Pozz

    OdgovoriIzbriši