četvrtak, 29. ožujka 2012.

U početku bijaše...

dvojba, volja pa i trema!
....uh, baš mi je neki početak...
Prvi se mačići u vodu bacaju - kažu. No, ja nemam namjeru nikoga bacati u vodu, nego ću lijepo, kao i mnogi prije mene, hrabro zakoračiti u bloggerski svijet :) Pa kud' puklo, da puklo!

Kako sam došla na ideju da pokrenem blog? Pa...svakako nije bilo preko noći. Naime, kako imam nekoliko hobija, i volim se kreativno izražavati na raznorazne načine, tako volim i pretraživati internet kada trebam neki poticaj, ideju, savjet... Nije li internet danas tzv."Katica za sve"? Ne tražimo li na internetu ideje za sutrašnji ručak, najpovoljniju cijenu za perilicu rublja, raspored kino-predstava...ma za sve što nam zatreba uvijek je tu dobar stari internet... E pa tako i ja, volim vidjeti što se zbiva u svijetu, a ovo je najbrži i najjednostavniji način (molim ispravite me ako sam u krivu!). Između ostalog, stjecanje novih vještina, znanja i poznanstava je uvijek dobrodošlo, zar ne?

Kao što spomenuh, volim raditi raznorazne kreativne stvarčice i to me jako veseli. Tako, kada god uhvatim vremena, sjedim za šivaćom mašinom...malo krojim, malo šijem, malo heklam, izrađujem svega po malo...Uostalom, vidjet ćete i sami...biti će tu svega, čim svladam postavljanje slika...

Do tada...veliki pozdrav od mene ....:)
T. 

Nema komentara:

Objavi komentar